گوش دادن به موسیقی در بارداری

گوش دادن به موسیقی در بارداری فواید زیادی دارد ولی اگر با صداهای پرتنش و شدید همراه باشد موجب آسیب رسیدن به جنین خواهد شد!
✳در پایان هفته بیستم حاملگی قدرت شنوایی جنین تکمیل می‌شود، اظهار داشت: «جنین صداهای اطراف از جمله موسیقی را به خوبی می‌شنود و شنیدن موسیقی آرام و ملایم بخش برای مادر و جنین مفید است.»
و نوزاد تا ۱۲ ماهگی قادر است موسیقی و صداهایی که به صورت مکرر در دوران حاملگی مادر شنیده را تشخیص دهد،شنیدن موسیقی برای جنین آرام بخش است، اما موسیقی باید از ریتم مناسب برخوردار باشد و گوش دادن به موسیقی‌های پر تنش به مادران باردار توصیه نمی‌شود.
⛔صداهای بلند بر روی شنوایی جنین و کودک اثرات منفی دارد، گوش دادن به موسیقی‌های تند، استرس و ضربان قلب کودکان را افزایش می‌دهد.
مطالعات نشان می‌دهد گوش دادن به موسیقی در سن ۴ تا ۶ سالگی قدرت یادگیری ریاضیات را در کودک افزایش می‌دهد و موسیقی ملایم علاوه بر آرامش جنین موجب کاهش فشارهای عصبی مادر نیز می‌شود.
⛔شنیدن موسیقی با صدای بلند موجب اختلال شنوایی در کودکان می‌شود.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید