نکات لازم جهت سفارش

جهت سفارش از طریق سایت به راحتی میتوانید با انتخاب محصول و افزودن به سبد خرید نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

نکات ضروری قبل از ثبت سفارش  شامل موارد زیر میباشد:

۱- در صورتی که رنگ خاصی مد نظر شما میباشد در قسمت توضیحات نوشته شود.

۲- برای طرح هایی که اسم خاص مد نظر میباشد حتما اسم ذکر شود.

۳- تغییرات بر روی محصولات انتخابی پس از ثبت سفارش و تکمیل  فقط به صورت جزئی قابل انجام میباشد. لذا دقت لازم در زمان ثبت سفارش صورت گیرد.

۴- زمان آماده سای  و ارسال کالا بسته به حجم سفارش بین 5 تا 10 روز کاری متغییر می باشد و پس از ثبت سفارش زمان دقیق به شما اعلام می گردد. (مشتریان محترمی که تاریخ مشخصی جهت دریافت سفارش در نظر دارند حتما" قبل از ثبت سفارش با ادمین لیندوست هماهنگی لازم را داشته باشند)

5- با مشتریان محترم در شهر مقدس قم که تحویل حضوری را انتخاب می کنند پس از تکمیل سفارش هماهنگی لازم  جهت تحویل توسط ادمین لیندوست صورت می پذیرد.

6- هزینه ارسال بر عهده مشتریان محترم میباشد.

7- هزینه ارسال برای خرید بالای 6۰۰ هزار تومان مشتریان رایگان می باشد.

8- پرداخت آنلاین سایت  فعال می باشد و پس از تکمیل سفارش و فرم مربوطه می توانید  با انتخاب گزینه پرداخت از طریق بانک ملت نسبت به تسویه حساب اقدام کنید.

پس از ثبت سفارش ما با شما تماس میگیریم و نحوه دریافت سفارش را به اطلاع شما می رسانیم.

توجه نمایید برای ثبت سفارش محصولاتی که مشخصات جدید دارند و در سایت وجود ندارد میتوانید از طریق شماره تماس ۰۹۱۹۰۶۳۴۱۰۰ و ۰۹۹۰۲۵۲۲۴۰۰ و یا از طریق تلگرام با ما در تماس باشید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره موبایل یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات