نحوه نگهدرای شیر مادر در یخچال:

▫در صورتي که مادر براي انجام کاري بايد چند ساعت از نوزاد دور باشد، مي توان با استفاده از شير دوش، شير را دوشيده و در شيشه بچه در يخچال نگهداري نمود تا براي وعده بعدي در دسترس کودک قرار گيرد.


▫شير مادر را در صورتي که در ظرف کاملاً تميز و در بسته نگهداري شود، مي توان در يخچال براي مدت 12 تا 24 ساعت نگهداري نمود.


▫ظروفي که بدين منظور مورد استفاده قرار مي گيرند، بايستي کاملاً تميز بوده و پس از شستشو با آب جوش و مايع پاک کننده، به خوبي آبکشي شوند.

▫به هنگام استفاده از شيردوش نيز، علاوه بر تميز بودن دستها و سرسينه ها، اين وسيله نيز بايستي کاملاً شستشو داده شود. براي نگهداري شير مادر در فريزر، ا بتدا بايد آن را در ظرف دربسته تميز ريخته و براي مدت 2 ساعت در يخچال قرار داد و سپس در صورت لزوم، آن را در طبقه پايين فريزر، که سرماي ثابتي دارد، قرار داد.

▫شير فريز شده را مي توان براي 2 تا 3 ماه در فريزر نگهداري نمود.


▫به هنگام استفاده، بايد يخ آن را با قرار دادن در ظرف حاوي آب داغ، بازکرده و بلافاصله مورد استفاده قرار داد. قبل از استفاده، طبيعتاً بايد آن را خوب هم زد تا چربي هاي رسوب شده به خوبي مخلوط شوند

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید